2009年7月9日 星期四

由男人最愛的transformers開始

因為窮,又因為沒有電影想看, 所以很久沒有去看電影。

transformers 2上啦!男友是超級粉絲的關係,當然要去睇啦!!雖然我不是粉絲,transformers 1的故事內容亦都忘了。不過我對 CG片一向都極有興趣。為了看transformers,下班突地跑去我最喜歡的銅鑼灣 JP (貪佢夠斜,個院夠大麻!一流!)。

還算ok,男人最喜歡的都有齊 (我係女人)。要看車有車!要看機械人有機械人 (d 機械真係好強勁design)!要看索女有索女(Megan Fox 一出場就擺出個性感pose黎噴油...噴油姐...洗唔洗咁噴?)!



什麼都很好,只欠故事差(電車男同事都話覺得差o架!!)。
麥加登今集復活竟然做"大茄" (上集咁勁今集咩事流左咁多o架...我知我知,留返條命做transformers 3 丫麻-__-!)...
反駁位亦很多...不過算啦,CG片當然是看CG啦,不要太挑剔啦...

最後我看完transformers才去yahoo睇影評
一如所料:
(當睇卡通片咁睇,CG超好睇,所以我評分會比3.5粒星啦=P)





沒有留言:

張貼留言

Blog Widget by LinkWithin