2009年7月24日 星期五

2009香港書展.(一)

昨天下班就趕去灣仔逛書展。選星期五下班之後去果然是錯誤...人多的很啦...剛過了天橋,到政務大樓就開始要慢慢塞過去,最慘又忘了先買票!不過剛好有路人說他多買了兩張票,問我們要不要幫他買!呵~今次書展會場好像大了很多,人雖然多,不過感覺走起來比之前輕鬆,不用人貼人那樣走麻,舒服得多。最多人圍住的應應該是pageone的攤位啦,兩邊的收銀處人龍都差不多繞了一圈!結果兩層都逛完,最後還是回pageone那邊買書。

這個Chocolate Rain的拼布蘑菇造型攤檔好可愛!!(不過書展噃...做咩個攤位好似唔係主打賣書o既﹖)

賣tee賣公仔賣tote bag...不過都有書!

這些就是在pageone買回來的戰利品嚕=P~無錯!四本有三本係Art book!(太深o既書我睇唔入腦麻...) 一本7折喎!原本已有折的還可以再折!平到笑!(不過呢三本art book原價七折。)


買夠200元有一張本書標!共花了700多元,所以就有3張一樣啦...我想要其他款的啊!有沒人要跟我交換 =(﹖﹖






沒有留言:

張貼留言

Blog Widget by LinkWithin